چند توصیه برای افزایش سرعت کلیک ها
روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت
سایت های کلیکی معتبر و نحوه کسب درآمد عالی از آن ها را یاد بگیریم!

این چهار نکته ای که گفته می شود به جای صرف یک ساعت در روز برای کلیک ها در کمتر از پانزده دقیقه تمام کلیک های خود را انجام دهید:

قدم اول- مرور گر شماست. مرور گر نقش مهمی در افزایش سرعت بازدید از سایت دارد. مرور گر گوگل کروم بهترین گزینه است که می توانید از اینترنت دانلود کنید.

قدم دومحتما بارگزاری عکس را در مرورگر خود غیرفعال کنید. با توجه به اینکه سایت های کلیکی حجم عکس زیادی دارند بارگزاری آنها وقت زیادی را تلف می کند پس با غیرفعال کردن گزینه بارگزاری عکس مرور گر سرعت خود را افزایش می دهید. برای اینکار در مرور گر گوگل کروم به ترتیب زیر عمل کنید:

Setting> show advanced setting> content settings> manage exceptions> image

شما با این کار دیدن عکس را جزو استثنائات می کنید و می توانید در کادری که باز می شود لیست سایت های کلیکی که می خواهید عکس های آنها را نبینید را وارد کنید.

قدم سوم- پس از این کار مواجه با مشکل مهمی می شوید چون نمی توانید در قسمت ورود سایت تبلیغی وارد شوید چون برای ورود باید کد تصویری را وارد کنید که اگر قسمت عکس بسته باشد نمی توانید. بنابراین در اینجا قسمت استثنائات عکس را غیر فعال کنید و پس از اینکه وارد سایت کلیکی خود شدید دیدن عکس را غیرفعال کنید.

قدم چهارم- برای مشاهده تبلیغات، باید پنجره آگهی باز شده فعال باشد تا مدت زمان معین به اتمام رسیده و مبلغ به حساب شما واریز شود. برای این منظور شما به ناچار باید 30 ثانیه یا 60 ثانیه منتظر به اتمام رسیدن مدت زمان آگهی باشید و سپس به سراغ آگهی دیگر بروید که همین موضوع به زمان زیادی نیاز دارد.

راه حل پیشنهادی ما:

شما نمی توانید در یک پنجره از مرورگر خود به مشاهده آگهی های چند سایت به طور همزمان بپردازید و نمی توانید در هنگام سپری شدن مدت آگهی، پنجره را minimize کنید. اما می توانید چند پنجره به طور جداگانه باز کرده و در چند پنجره جداگانه زمان آگهی ها را به پایان ببرید.

 

برای دیدن لیست کامل سایتهای معتبر ایرانی کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط ب.سهیلی